اندوليفت صورت

اندولیفت صورت

فهرست مطالب

با بالا رفتن سن افراد، مشکلاتی مانند ایجاد لک های پوستی و چین و چروک بوجود می آید که بزرگترین مشکل زیبایی عموم مردم می باشد. امروزه اندولیفت جدیدترین روش جوانسازی را بدلیل بدون عوارض بودن و خطرات عمل جراحی را می پوشاند و نیازی به بیهوشی نداشته ودر کمتر از دوساعت به صورت فیبرنوری که به اندازه تار مو می باشد، گرما را به زیر پوست می‌رساند و نه تنها چین و چروک و عمل لیفت را انجام می دهد بلکه موجب سطحی صاف و جوان کردن بیش از حد انتظار فرد می شود.

تعریف لیزر اندولیفت وروش های انجام دادن آن

اندولیفت به گونه ای است که در آن لیزر با اندازه ۲۰۰ تا۳۰۰ میکرون از زیر پوست تابانده می شود که موجب جوانی پوست و از بین برنده تمامی چین و چروک صورت می شود. یکی از روش های اندولیفت کردن که موجب جوانسازی میشود و موجب تحریک کردن بافت های عمقی و موجب کلاژن سازی و سفت کردن پوست و از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

در این روش که با سوراخ کردن بسیار نازک میکرونی در بافت صورت که از حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار می گیرد و موجب کلاژن سازی پوست و کاهش خط خنده و کاهش چربی موضعی در قسمت غبغب و زاویه سازی فک صورت و سفت شدن بافت گردن میشود.

نتایج بدست آمده از انجام لیزر اندولیفت

تابش لیزر اندولیفت یک تکنولوژی به روز می باشد که با تحریک کردن در کلاژنسازی موجب لیفت صورت و تا حد زیادی کاهش عمق خط خنده و نه تنها موجب زاویه سازی فک و صورت و سفت شدن بافت گردن بلکه قادر به از بین بردن چربی های اضافی جمع شده در غبغب را از بین برده و لیفت غبغب موجب دو چندان کردن یک سوم تحتانی صورت می شود و با سرعت زیادی لیپولیز را تحریک می کند و با تحریک لایه میانی پوست موجب باز آرایی کلاژن های پوست که رشته های پروتیئنی کلاژن مسئول استحکام بافت پوست نیز میشوند.

یکی از روش هایی که موجب ترمیم پوست و غذاسازی به پوست می شود بگونه ای است که با برخورد امواج لیزر به بافت بدن انرژی نور به گرما تبدیل شده وباگرم شدن ان بدن در پی تلاش تا دمای بافت را کاهش دهد که با عمل رگزایی و افزایش خون رسانی انجام می شود.

دو عامل بسیار مهمی که موجب جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست می شود بازآرایی عناصر بافتی در پوست و تحریک کردن در چربی سوزی می باشد.

همه چیز درباره اندولیفت:

مزایا

از مزایای کلی اندولیفت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • موجب همتراز شدن یا کانتور و سفت شدن پوست می باشد.
  • در انجام اندولیفت اثراتی از خونریزی و جای زخم باقی نمی گذارد.
  • مدت کوتاه عمل و سرپایی انجام شدن آن است.
  • دوره نقاهت کوتاه مدت ان است که نیازی به برش و بخیه ندارد.
  • به بیهوشی نیز نیازی ندارد و باژل موضعی برطرف می شود.
  • مزیت دیگر اندولیفت تغییراتی که بوجود می آید در همان اولین جلسه قابل مشاهده است
  • هیچ گونه آسیبی به کل اعضای زیر پوستی نمیرساند و نسبت به مابقی جراحی ها امنیت بسیار بیشتری دارد.
  • از همه مهمتر نسبت به شرایط کنونی جامعه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

معایب

یکی از تنها معایبی که در این روش قابل مشاهده می باشد به گونه ای است که در آن ناحیه از پوست جای تورم و کبودی بوجود می آید که این معضل نیز بصورت مقطعی بوده که بعد از چند روز خودبخود از بین می رود نکته قابل ذکر این است که گزارش عمده ای نسبت به عوارض جانبی گزارش نشده و این عیب نیز خیلی بندرت بوجود می آید.

مراقبت های پس از انجام اندولیفت

مراقبت هایی که باید بعد از انجام اندولیفت انجام داد

  • یکی از این مراقبت ها در ناحیه انجام شده کمپرس یخ انجام شود برای جلوگیری از تورم و کوفتگی احتمالی محل اندولیفت شده
  • دومین روش مراقبت خودداری از مصرف دخانیات و الکل و قرص های رقیق کننده خون مانند ارفارین و اسپریم بمدت سه شبانه روز
  • سومین روش خودداری از آرایش کردن غلیظ حداقل بمدت ۲۴ ساعت
  • بعد از انجام اندولیفت واخرین مرحله از مراقبت نیز بگونه ای است که در صورت لزوم با صلاحدید پزشک معالج اگر دارویی برای بهبود شرایط تجویز شد مرتب و بموقع وسرساعت خورده شود

ماندگاری و دوام 

به هر میزانی که فرد پس از انجام دادن اندولیفت حالت شل بودن  افتادگی پوست و خط های صورت فرد بیماراز بین برود و روحیات جوان تر شدن را بدست بیاورد به همان مقدار نیز ماندگاری موجود می باشد بطور مثال اگر فرد اندولیفت انجام داده احساس اینکه ۴سال جوانتر شده بهش دست بدهد یعنی به همان مقدار روش اندولیفت بر روی پوست فرد مذکور ماندگاری دارد.

روش اندولیفت نسبت سایر روش های جوانسازی پوست دوام و ماندگاری بیشتری دارد بطور میانگین حداقل بین ۳سال ماندگاری کامل دارد.

هزینه استفاده از روش اندولیفت

در حال حاضر اندولیفت یکی از مهمترین روش جوانسازی و از بین برنده چین و چروک و افتادگی پوست نسسبت به سایر روش‌های جوانسازی می باشد.

هزینه اندولیفت کردن یک فرد به ناحیه‌ی تحت درمان و میزان ترمیم مورد نیاز و طول مدت درمان بستگی دارد و حتما باید باتشخیص پزشک متخصص وارد انجام شود.

مقایسه لیزر اندولیفت با سایر جراحی ها

در روش اندولیفت درهمان دقایق ابتدایی کار، بافت کلاژن پوست شروع می کند به تشکیل شدن و با حداقل درد می باشد و بدون بیهوشی و خون ریزی و جراحی می باشد ولی در جراحی های دیگر بطور مثال جراحی لیفت که به معنای بالا کشیده شدن اجزای صورت مانند مژه ها ،ابرو و پیشانی و … است که به نسبت اندولیفت روشی تهاجمی برش در پوست و بدون ایجاد خونریزی و اسیب دیده شدن بافت صورت می باشد در این روش(جراحی لیفت) برای هرکدام از اجزای صورت مشکلاتی بوجود می اید که موجب بهم خورده شدن حالت طبیعی صورت میشود.

تفاوت بعدی اندولیفت در مقابل جراحی های دیگر احتمال اسیب دیدگی شاخه های عصب صورت بسیار کمتر از سایر روش ها می باشد.

اندوليفت
اندوليفت

تفاوت لیزر لیپولیز و لیزر اندولیفت

لیزر لیپولیز نیز اساس کار اندولیت و مشابه شیوه درمانی اندولیت می باشد. لیزر لیپولیز برای از بین بردن بافت چربی نواحی بزرگتر مانند شکم استفاده می شود در روش لیپولیز برخلاف روش اندولیت از لوله فلزی باریک کانولا استفاده می شود و در روش اندولیفت میکرو فیبر جای کانولا را گرفته و بسته به محل درمان میکروفیبرها ضخامت مختلف دارند و بکار گرفته می شوند.

اندولیت جراحی سرپایی است که بدون برش پوست و نیازی به بیهوشی نیز ندارد. چرایی دلایل بررسی اینکه چرا کادر درمان بیشتر سمت روش های کم تهاجمی سوق می دهند؟

بمنظور جلوگیری از سکته و مرگ که از خطرات تمامی عملهای جراحی با بیهوشی عمومی می باشد ولی این روش نیازی به بیهوشی عمومی ندارد

به دلیل اینکه گاها عمل های جراحی زمان بر است بگونه ای که حتی از روز قبل باید در کلینیک یا بیمارستان ها در صورت پر نبودن رزرو شود بدلیل محدود بودن زمان درمان به نسبت روش جراحی، تفاوت زیاد زمان در این حالات منجر به سوق دادن پزشکان به روشهای کم تهاجمی شده است.

به این علت که عوارض عمل جراحی به نسبت روش تهاجمی خیلی بیشتر می باشد عفونت ها و خونریزی و مشکلات در بخیه کردن ناحیه عمل شده در برخی از بیماران مشهود می باشد و در محل های جراحی با خطراتی مواجه است مانند اینکه در برخی بیماران بدلیل حساسیت به بیهوشی عمومی خطر مرگ بشدت وجود دارد حتی قبل از اینکه شروع به عمل انجام شود لذا بعلت کمتر کردن خطرات و عوارض ذکر شده میل پزشکان به این روش بیشتر از پیش می باشد.

یکی دیگر از دلایل انتخاب این روش نتایج درمان انجام شده بر بیمار بلافاصله قابل مشاهده می باشد و زمان بهبودی بسیار کمتری را لازم دارد و برگشت پذیر نیز می باشند و برخلاف عمل های جراحی که به هیچ عنوان برگشت پذیر نمی باشند وحتی برخی از این نوع عمل های جراحی قابلیت ترمیم را هم ندارند پس بنابراین روشهای کم تهاجمی مانند هایپوتراپی اثرات بلند مدت و برگشت پذیر هستند.

اندولیفت چه اثراتی به جوانسازی پوست می گذارد

اندولیفت موجب تحریک کردن کلاژن های پوست و جلوگیری از کاهش افتادگی پوست و حتی ناحیه غبغب را از چربی موضعی کاهش داده و خطوط خنده را نیز کاهش میدهد و موجب زاویه سازی فک و صورتو لیفت میشود.

کاربرد دیگر روش اندولیفت این است که هم خانم ها و هم اقایان می توانند از آن استفاده کنند.

همچنین می توان اندولیفت را به غیر از صورت و گردن بر روی اجزای دیگر بدن مانند باسن و ران پا و… به کار برد. بطور کلی اندولیفت در همه قسمت های بدن که افتادگی یا شلی پوست دارد، تاثیر دارد و در درمان آن موثر خواهد بود.

از دیگر کاربردهای این روش این است که به طور همزمان می شود هم از اندولیت و هم از روش های دیگر جوانسازی پوست  استفاده کرد و در نتیجه ترکیب این روش ها امکان موثرتر بودن آن است.

دستگاه اندولیفت صورت
دستگاه اندولیفت صورت

نتیجه گیری نهایی

اندولیت قطبی از موثرترین و کم خطر ترین روشهای جوانسازی پوست می باشد و بدلیل کم تهاجمی بودن عوارض بسیار کمی دارد و موجب تحریک کلاژن سازی پوست می شود و بافت عمقی پوست را ایجاد می کند.

همچنین اندولیفت موجب سفت شدن پوست شده و چین وچروک و افتادگی پوست و حتی غبغب را به طور چشم گیری کاهش می دهد و کمک به لیفت و زاویه سازی فک می‌کند، زمان بهبودی بسیار کوتاهی دارد و نسبت به سایر روش های جوانسازی نیاز به بیهوشی عمومی نیز ندارد و درنتیجه عوارض بیهوشی که به اختصار در این مقاله یاد شده را نیز از بین می برد.

این روش هزینه مناسب تر و دوام و ماندگاری بیشتری نیز نسبت به سایر روش ها دارد و بدون جراحی و خونریزی انجام می شود و و اثری از زخم نیز به جای نمی گذارد.

نمایش کلیه خدمات مطب

مشاوره: 09366858691