هیرفیلر

هیر فیلر یا پرکننده مو

فهرست مطالب

هیر فیلر، موی سر پر و سالم نشانه جوانی، نشاط و جذابیت است. ریزش مو در زنان و مردان اغلب تأثیر عمده ای در عزت نفس و اعتماد به نفس دارد. در حقیقت، کم پشتی مو در زنان و طاسی در مردان می تواند احساس شرم و خجالت را ایجاد کرده و بر زندگی اجتماعی فرد مورد نظر تأثیر منفی بگذارد.

برای کسانی که نوع شدید تری از ریزش مو، آلوپسی یا کم پشتی دارند، درمان با فیلرهای مو می تواند نتیجه بخش باشد. فیلرمو یک ماده تزریقی است که بر اساس فرمول اختراع شده. فیلرمو می تواند به کاهش ریزش مو کمک کرده و در درمان رشد مجدد مو موثر باشد. این محصول نتیجه 13 سال تحقیق و توسعه توسط Caregen است و با موفقیت در سال 2016 به بازار عرضه شد. دارای تاییدیه CE 2265 است.

این روش درمانی با پپتید-هیالورونیک اسید در بسیاری از موارد روند معکوس شدن ریزش مو را تضمین می کند و همزمان پوست سر و فولیکول های مو را احیا می کند تا رشد مجدد مو تحریک شود. فرمول پپتیدهای ثبت شده و اسید هیالورونیک باعث تقویت موهای موجود در فولیکول های مو می شود و طبق تحقیقات بالینی منجر به موهای ضخیم و ضخیم تر می شود.

ساختار تشکیل دهنده پرکننده مو یا هیر فیلر

  • Deca peptide 18 تشکیل یک لایه جدید از سلولهای فولیکولی می شود.
  • 0.7٪ شبکه اسید هیالورونیک (فرآیند ابتکاری تولید – حفظ کیفیت هیالورونیک اسید) فولیکول های مو را به شدت مرطوب می کند ، فیبروبلاست ها را تحریک می کند و به عنوان محافظت در برابر آنتی اکسیدان ها عمل می کند.
  • Oligo peptide 54 ریزش مو را متوقف می کند، و مرحله آناژنیک رشد مو را طولانی می کند.
  • Deca peptide 10 پوست سر و ریشه مو را تغذیه می کند.
  • Octa peptide 2 از سلولهای مو در برابر استرس ، اشعه ماورا بنفش مضر و سایر عوامل مضر خارجی که باعث آپوپتوز سلول فولیکولی مو می شود ، محافظت می کند.
  • Octa peptide 11 تولید کلاژن جدید را تحریک می کند.
  • Oligo peptide 71 رنگ مو را سرکوب می کند

این روش درمانی پرکننده مو برای چه کسی در نظر گرفته شده است؟

ریزش مو در مردان بیشتر از زنان است. دیر یا زود، بیش از 70 درصد مردان و 40 درصد زنان باید با کم پشتی مو، آلوپسی یا طاسی مقابله کنند. با افزایش سن، موهای ما شروع به از دست دادن تراکم و قدرت خود می کنند. ریزش مو همچنین می تواند پس از بارداری، یائسگی یا در نتیجه استرس رخ دهد.

درمان پر کننده مو شما را قادر می سازد تا به طور فعال با ریزش مو (زودرس) مبارزه کنید. صرف نظر از اینکه شما از نوع خفیف یا شدید ریزش مو رنج می برید، این روش درمانی نوآورانه واقعاً راه حل انتخابی مناسبی است.

هیر فیلر مزایا
هیر فیلر مزایا

چگونه هیر فیلر کار می کند؟

برای رشد مجدد مو، تنظیم میزان بین عملکرد ژن ها و پروتئین هایی که برای رشد مو ضروری هستند و تنظیم بی نظیر بین عملکرد ژن ها و پروتئین هایی که در ریزش مو نقش دارند، ضروری است.

پر کننده مو حاوی 7 پپتید ثبت شده است. هر پپتیدی با آزمایشات مختلف آزمایشگاهی انجام شده توسط Caregen، اثر خود را در روند رشد مجدد و ریزش مو نشان داده است.

فیلرمو باعث گردش خون در پوست سر می شود و به فولیکول ها کمک می کند تا احیا شوند و باعث رشد مجدد موها شوند.
این فن آوری با انتشار و نفوذ مداوم و تنظیم این مواد فعال در پوست، اثر 7 پپتید را به مدت دو هفته افزایش می دهد.

نتایج درمان

اولین جلسه درمان فیلرمو بلافاصله روند ریزش مو را متوقف می کند. جلسات بعدی باعث تحریک گردش خون و احیای قابل توجه فولیکول های مو می شود و رشد مو را تسریع می کند. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که پپتید درمانی که در درمان Hair Filler استفاده می شود، سلول های مو و فولیکول های مو را احیا می کند و همزمان گردش خون و آبرسانی پوست سر را تحریک می کند.

در مطالعات بالینی در مورد اثربخشی فیلرمو، متوسط افزایش تراکم مو 22٪ و متوسط افزایش ضخامت مو 26٪ در بیمارانی مشاهده شد که هر 2 هفته یک جلسه به مدت 8 هفته انجام دادند ( 4 جلسه) یک درمان کامل با Hair Filler می تواند روند ریزش مو را تقریباً تا یک سال مهار کند.

4 عملکرد اصلی مجموعه هیر فیلر چیست؟

  1. تحریک رشد مو: کمپلکس فیلرمو می تواند با تقویت عملکرد بتا-کاتنین و فعال سازی سلول های بنیادی آن که دوباره رشد مو را در مرحله رشد مو یا آناژن تضمین می کند، رشد مو را تحریک کند.
  2. مهار آلوپسی: کمپلکس فیلرمو می تواند با مهار BMP4 و DKK-1، ازعوامل اصلی ریزش مو، در برابر آلوپسی محافظت کند.
  3. آنتی اکسیدان: کمپلکس فیلرمو می تواند با کنترل ROS، ناشی از اشعه ماورا UV بنفش، استرس و سایرعوامل خارجی، آلوپسی را مهار کند.
  4. تحریک آنژیوژنز: کمپلکس فیلرمو می تواند با تأمین تغذیه ریشه مو از طریق محرک آنژیوژنز، در کنار تحریک خونرسانی و ساخت عروق خونی جدید به تولید فولیکول های موی سالم کمک کند.

این روش چه نتیجه ای دارد؟

خانم دکتر فیضمند در جلسه اول، مو و پوست سر شما را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج مطلوب آن را بررسی میکند و متعاقباً برنامه درمانی مناسب را طراحی می کند. تحقیقات بالینی نشان می دهد که درمان فیلرمو پس از 4 جلسه در فواصل 2 هفته ای، بهبودهای قابل توجهی ایجاد می کند.

در کلینیک زیبایی خانم دکتر فیضمند ما با خوشحالی در مورد تعداد و دفعات درمان مورد نیاز برای نتایج مطلوب به شما مشاوره می دهیم. در بسیاری از بیماران جهت تقویت اثر درمان بر حسب صلاحدید خانم دکتر فیضمند تزریق هیر فیلر با تزریق مواد ویتامینی مزوتراپی و یا تزریق prp همراه می شود که نتایج بسیار بهتری را در پی دارد.

هیر فیلر یا ژل پرکننده
ژل تقویت مو

در طول درمان، تزریق های متعدد با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف در پوست سر انجام می شود. نیدل مخصوص مزوتراپی از سرنگهای تزریق انسولین هم ظریف تر است و در د ناشی از تزریق بسیار اندک است. می توانیم ژل بی حسی یا لیدوکایین بزنیم تا در صورت تمایل از هرگونه ناراحتی کم کنیم. پس از درمان، در مورد نحوه مراقبت بهتر از وضعیت مو و پوست سر شما توصیه هایی را ارائه می دهند.

اثر درمان پرکننده مو چه مدت قابل مشاهده است؟

تأثیر درمان فیلر مو برای هر بیمار متفاوت است، اما می تواند برای حدود یک سال قابل مشاهده باشد. دربین وبعد ازاین دوره، درمان فیلرمومی تواند تکرار شود.
علاوه بر این توصیه می شود که برای بهبود اثر طولانی مدت، از محلول های احیا کننده مو یا تونیک های مو بر حسب نظر پزشک پس از درمان با Hair filler ادامه دهید.

بعد از یک درمان استاندارد با فیلرمو چه تاثیری می توانید داشته باشید؟

با اولین جلسه درمان با فیلرمو قابل قبول است که از روند ریزش مو در منطقه تزریق جلوگیری می کند. جلسات متعدد گردش خون را تحریک می کند و فولیکول های مو را احیا می کند و در نتیجه روند رشد مجدد موهای ضخیم ترو حیاتی را تسریع می کند.

هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر

تحقیقات بالینی انجام شده توسط Caregen نشان داده است كه پس از 8 هفته تراكم مو (1 / cm ²) به طور متوسط با 22.3٪ و ضخامت مو با 26 % نسبت به وضعیت قبل از درمان افزایش می یابد. در این مطالعه (N = 18 ؛ مردان: شدت ریزش بر اساس مقیاس نوروود همیلتون 2 ~ 4A ؛ زنان: نمره SAVIN I-1 ~ II-2) به نظر می رسید كه تزریق فیلرمو در بهبود الگوهای ریزش مو در مردان و زنان و آلوپسی آندروژنتیک موثر است.

چه مواردی برای درمان پس از استفاده از فیلرهای مو توصیه می شود؟

علاوه بر درمان فیلرمو، ممکن است محلول های احیا کننده مو یا داردهای ویتامینی و مکمل خوراکی و تزریقی هم برای بازیابی فولیکول های مو و پوست سر در خانه به صورت روزانه توصیه شود. تونیک ها باید یک یا دو بار در روز (صبح و عصر) بر روی پوست سر ماساژ داده شود و اجازه دهید حداقل 3 تا ۶ ساعت روی سر باقی بمانند.

آیا درمان فیلرمو دردناک است؟

آمپول های فیلرمو درد بیشتری نسبت به سایر تزریق های فیلر ندارند. بعضی از بیماران تزریقات را در بعضی از نقاط پوست سر به عنوان چیزی حساس تر تجربه می کنند. در اصل درمان نیازی به بیهوشی ندارد. در صورت تمایل می توان با مشورت بیمار و پزشک از یک ژل موضعی بی حسی موضعی استفاده کرد.

در طول درمان، پزشک همچنین می تواند ماساژ آرام و فشرده ای را روی تکه های تزریق شده انجام دهد تا درد را کاهش دهد. استفاده از ویبراتور برای کاهش درد در برخی بیماران بسیار حساس توصیه میشود. در کل این درمان تقریبا بدون درد محسوب میشود و براحتی قابل کنترل است.

برای چه کسی فیلر مو مناسب نیست؟

  • زنان و مردان با حساسیت زیاد به اسید هیالورونیک
  • زنانی که باردار یا شیرده هستند.
  • زنان و مردان از داروهای ضد انعقاد خون یا مواد رقیق کننده خون استفاده می کنند.
  • مردان و زنانی که در سیستم ایمنی بدن خود یا سیستم ایمنی درمانی دچار مشکل هستند.
  • زنان و مردان مبتلا به التهاب پوست سر


درمان فیلر مو برای چه کسانی مناسب است؟

کاندیداهای مناسب برای درمان با فیلر مو عبارتند از:

  • زنان و مردانی که از هر نوع آلوپسی بدون جای زخم رنج می برند.
  • مردان و زنان در هر سنی که در کل موهای کم پشت و ضعیف تری دارند.
  • زنان و مردان با ریزش بیش از حد مو
  • زن و مردی که می خواهند شانس زنده ماندن در کاشت مو را افزایش دهند.
  • بیماران آلوپسی که می خواهند در ترکیب با سایر روش های درمانی مو اثرات بیشتری ایجاد کنند.

هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر هیر فیلر

مزایای فیلرمو چیست؟

  • درمان فیلرمو این موارد را افزایش می دهد:
  • مانع ریزش مو می شود.
  • رشد مجدد مو را تحریک می کند.
  • افزایش تراکم و ضخامت مو
  • فولیکول های مو و سلول های مو را احیا کنید.
  • تحریک گردش خون و آبرسانی به پوست سر

عوارض جانبی احتمالی پرکننده مو:

درد کوتاه مدت گذرا ممکن است به دنبال تزریق در پوست سر رخ دهد.

قرمزی، تورم، خارش و درد جزئی در ناحیه تزریق می تواند پس از درمان ایجاد شود وبه طور کلی در کمتر از 72 ساعت فروکش می کند.
آلرژی به هر یک از مواد تشکیل دهنده.

خطر بالقوه این عوارض باید توسط پزشک برای بیمار توضیح داده شود. تمام عوارض جانبی غیر از مواردی که در بالا توضیح داده شده یا بیش از یک هفته ادامه دار بودن هر ناراحتی باید به پزشک گزارش شود.

چه کسی مجاز به تزریق فیلر مو است؟

فیلرموی یک وسیله پزشکی است (کلاس III ، CE 2265) و فقط باید توسط پزشکان تزریق شود که در مورد نحوه تزریق درست آموزش دیده باشد.

مانند دیگر تزریقات پوست سر مثل مزوتراپی و prp علاوه بر خود دارو نحوه تزریق درست هم در میزان پاسخدهی کاملا موثر است، لذا تقاضا می شود برای ایمنی و سلامت خودتان حتما به پزشک متخصص مراجعه بفرمایید.

نمایش کلیه خدمات مطب

مشاوره: 09366858691