فشیال پوست

فشیال چیست؟

فهرست مطالب

یکی از روش ها و مراحل پاکسازی پوست صورت، تکنیک های فشیال است که می تواند هم در خانه و هم در سالن های آرایشی و کلینیک ها انجام شود. فشیال یا همان مراقبت های پستی یک درمان بسیار پرطرفدار برای داشتن یک پوست درخشان و سالم است. این درمان در چندین مرحله انجام شده و معمولا در یک ساعت به پایان می رسد.

فشیال یکی از راحت ترین و بهترین درمان هایی است که با بهره مندی از آن یک هفته پر استرس را به پایان برسانید. پس اگر شما نیز برای سلامت و شادابی پوست خود ارزش زیادی قائل هستید و فقط از کرم های مرطوب کننده برای پوست خود استفاده می کنید بهتر است برای یکبار هم که شده فشیال درمانی را تجربه کنید تا از اثرات مثبت آن در زندگی خود بهره مند شوید

فقط یک ساعت انجام فشیال می تواند درمان جوش سرسیاه بر روی پوست شما باشد و کومودن هارا از بین ببرد. فشیال یک خدمات درمانی مطلوب است که هم در سالن های آرایشی و هم در کلینیک ها انجام می شود.

مراحل فشیال پوست صورت چگونه است؟

فشیال درمانی چند مرحله ای است که باید با بهترین مواد انجام شود تا نتیجه ای غیر قابل توصیف و اثر بخش داشته باشد. مراحل فشیال عبارتند از:

قیمت فشیال صورت
قیمت فشیال صورت

شستشو و پاکسازی پوست صورت

اولین مرحله فشیال تمیز کردن صحط پوست با یک پاک کننده ملایم است تا همه کثیفی ها، آلودگی ها، چربی ها و عرق به طور کامل از روی پوست پاک شود. در این مرحله تمام موادی که باعث بسته شدن منافذ پوست شده کنار می رود. این ار با پد های مخصوص و دستگاه های شستشو انجام می شود. موادی که استفاده می شود باید با نوع پوست شما سازگار باشد.

بخور و لایه برداری

در این مرحله که پس از پاکسازی انجام می شود سطح پوست با بخور نرم و مرطوب می شود. همچنین در این مرحله منافذ پوست به خوبی باز می شوند تا در مراحل بعد پاکسازی عمیق صورت بگیرد. سپس ازکرم لایه بردار یا اسکراب برای از بین بردن جوش های سر سفید یا سر سیاه استفاده می شود. این کرم ها سلول های مرده را از سطح پوست جدا میکند.

 معمولا این مرحله در پاکسازی پوست صورت با میکرودرم ابریژن نیز انجام می شود. که می توانید در مقاله مربوطه از مراحل  آن مطلع شوید.

استخراج

این مرحله یکی از حساس ترین مراحل بوده و اگر به درستی انجام نشود باعث ایجاد جوش و آکنه در سطح پوست می شود. در این مرحله جوش های سر سیاه و سر سفید توسط ابزار مخصوصی از منافذ پوست خارج می شوند.

ماساژ صورت

    بعد از مرحله استخراج ماساژ باعث خونرسانی بهتر به تمام نواحی پوست صورت می شود. این کار آرامش بخش ترین مرحله فشیال است که می تواند انقباض عضلات صورت را نیز برطرف نماید. در این مرحله تا حدی لیفت صورت نیز انجام می شود و باعث می شود تا پوست از داخل هیدراته شود.

فیشیال صورت چیست
فیشیال صورت چیست

ماسک گذاری

در این مرحله یک ماسک کاملا متناسب با پی اچ صورت شما بر روی صورت قرار میگیرد. معمولا این ماسک ها آبرسان و هیدراته کننده هستند. البته اگر پوست پربی داشته باشید معمولا ماسکی که برایتان استفاده می شود برای کنترل چربی پوست شما است. ای ماسک معمولا 15 الی 20 دقیقه بر روی پوستتان خواهد ماند.

انجام فیشیال صورت به چه کسانی توصیه میشود؟

معمولا اکثر مشکلات پوستی که شمل جوش و آکنه می شود از دوران بلوغ شروع به پدیدار شدن می کند. اما از نظر علمی بهتر است فشیال از 20 سالگی به بعد انجام شود. تا قبل از بیست سالگی بهتر است از درمان ها و روش های خانگی استفاده کنید. اگر از آکنه هورمونی و یا علاِم پیری زود رس رنج می برید فشیال را مانند یک روتین در برنامه خودتان بگنجانید.

فیشیال صورت چند وقت یک بار باید انجام شود؟

برای پاسخ به این سوال به نوع پوست خود رجوع کنید. افراد مختلف بسته به نوع پوست خود با یکدیگر متفاوت هستند. در مجموع این کار را می توانید یا به صورت ماهی یکبار انجام دهید و یا حدقل 4 بار در سال با تغییر فصل پوست خود را از این درمان بهره مند کنید. اگر برای از بین بردن و درمان جوش این درمان را پیش بگیرید بهتر است ماهی یکبار برای انجام این کار اقدام کنید. البته افرادی که پوست حساسی دارند بهتر است بین جلسات خود دو ماه وقفه بیاندازند.

قیمت فشیال صورت 1401
قیمت فشیال صورت 1401

فشیال صورت در منزل

 به جز انجام فشیال در آرایشگاه یا کلینیک پوست شما می توانید در منزل خود نیز این کار را انجام دهید. با خرید محصولات پاکسازی و لایه برداری و همچنین استفاده از ماسک های خانگی اینکار برای شما راحت تر و کم هزینه تر خواهد بود. اما حواستان باشد تا محصولاتی که می خرید برای پوستتان مناسب باشد.

هزینه فیشیال صورت چقدر است؟

هزینه فشیال بسته به مراحل و مواد انتخابی، دستگاه های استفاده شده برای درمان و نوع پوست شما متغیر است. پس بهتر است قیمت و هزینه فشیال درمانی خود را پس از مشاوره پوستی از کلینیکی مربوطه سوال نمایید.

توصیه‌های مراقبتی بعد از فشیال صورت

معمولا پس از اتمام جلسات فشیالیست شما مراقبت های لازم را به شما گوشزد خواهد کرد بنابر این حتما به نکات ذکر شده توسط درمانگر توجه نمایید. از نظر متخصصین فشیال بهتر است کرم ضد آفتاب به صورت روزانه استفاده شود و پاک کننده روزانه پوستتان را متناسب با پوست خریداری رده و روزانه دوبار از آن استفاده نمایید.

عوارض فشیال صورت

معمولا فشیالی که زیر نظر متخصص انجام می شود هیچگونه عوارض جانبی ای به همراه نخواهد داشت اما اگر این مراقبت با مواد درستی انجام نشود می تواند باعث ایجاد بروز جوش و آکنه و قرمزی و التهاب، نازک شدن پوست و ایجاد لک شود. بنابر این در هنگام انتخاب کلینیک معتبر پوستی به خوبی تحقیق کرده و از کیفیت مواد ایشان اطمینان لازم را حاصل نمایید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای فشیال صورت

تعداد جلساتی که باید شرکت کنید کاملا به نوع پوست شما بستگی دارد و توسط متخصصتان تشخیص داده می شود. پس در زمان مشاوره پوستی می توانید این مورد را نیز از فشیالیستتان سوال کنید. اگر مشکل پوستی مهمی نداشته باشید می توانید به صورت روتین ماهی یکبار به کلینیک مراجعه نمایید.

نمایش کلیه خدمات مطب

مشاوره: 09366858691