جوانسازی لب

جوانسازی لب

فهرست مطالب

روش های جوانسازی لب توسط جراحی شامل لیفت لب (کاهش لب فوقانی) ، گوشه های لیفت دهان و درم ابریژن می باشد. اگر به دنبال یک روش جوانسازی لب کمتر تهاجمی هستید ، ممکن است بخواهید روشهای غیر جراحی رایج مانند تزریق ژل لب و تزریق های بوتاکس و یادیسپورت را امتحان کنید.

لب یکی از برجسته ترین نواحی صورت و نقطه اصلی زیبایی صورت است. به همین ترتیب ، دهان و اطراف آن فرصتهای عمده ای را برای افرادی که به دنبال جوان سازیشدن ظاهر خود هستند فراهم می کند.

برخی از متداول ترین روش های جوانسازی لب صرفاً برای اهداف جوان سازی است ، اگر لبهای شما علائم پیری مانند خطوط و یا چین و چروک های خوب ، رژ لب ، افت حجم (نازک شدن) و یا آسیب آفتاب را نشان دهد ، آنها را ایده آل می کند.

یک جراح دارای مجوز و با تجربه ، در مورد عمل جراحی صورت ، می تواند به شما توصیه کند که بسته به ویژگی های منحصر به فرد صورت ، سن و وضعیت پوستی کدام یک از این روش ها برای شما مناسب تر است.

روش مناسب برای جوانسازی لب
روش مناسب برای جوانسازی لب

۱- روش لیفت لب بالا

از روش های جوانسازی لب ،لیفت لب فوقانی است که از طریق یک عمل جراحی ساده “برداشته می شود که به وسیله آن جراح برشی را مستقیماً در زیر بینی ایجاد می کند و یک نوار کوچک از بافت پوست صورت برداشته می شود. سپس لب به سمت بالا لیفت داده می شود تا حدود ۵ میلیمتر (۱/۸ اینچ) از دندان ها در موقعیت جوانتر قرار گیرد.

این باعث می شود قسمت قبلی لب پنهان و صورتی روشن تر دیده شود.از آنجا که این عمل بدون استفاده از پرکننده ها انجام می شود ، به نظر می رسد که نتایج آن بسیار طبیعی با حداقل زخم های قابل مشاهده بسیار اندک است زیرا برش در زیر بینی پنهان است.

۲- تقویت لب


تقویت لب یک روش است که شامل تقویت توسط جراحی (یا پر کردن) لب از طریق تزریق است. دو گزینه برای تقویت لب وجود دارد:

  • انتقال چربی با جراحی
  • تزریق ژل لب
  • انتقال چربی شامل جابجایی جراحی چربی از بدن خود فرد ، به احتمال زیاد از شکم یا ران است.
  • سپس چربی در نقاط تزریق متعدد به لب تزریق می شود. انتقال چربی برای جوان سازی لب بسیار توصیه می شود زیرا روشی ایمن و طبیعی تر برای افزایش حجم لب ها است.
  • از آنجا که چربی منتقل شده از بیمار است ، بدن احتمال جذب و حذف آن کمتر است و نتایج معمولاً برای اکثر افراد دائمی است.

گزینه تزریق ژل در لب این مزیت را دارد که روشی غیر جراحی و کم تهاجمی است. بسیاری از پرکننده های تجاری در دسترس مانند رژودیرم ، یک محصول اثبات شده تجاری است. با این وجود ، لازم به ذکر است که پرکننده های مصنوعی به مرور زمان توسط بدن جذب می شوند و نیاز به تزریق های مکرر دارند.

۳- لیفت گوشه لب ها در اطراف دهان

لب های گوشه های دهان معمولاً از بقیه لب ها کمتر دیده می شود و از رنگ صورتی کمتری برخوردار است و با پیری طبیعی ممکن است دچار خستگی شود و چهره ای غم انگیز ایجاد کند. با لیفت لب گوشه های دهان لب به صورت کاملتر و روشن تر بطور مداوم در سراسر دهان بدیده می شود.

لیفت گوشه ای باعث افزایش نسبت طبیعی لب ها می شود و باعث افزایش دید قسمت صورتی لب می شود. این روش منحصراً روی بلند کردن گوشه های دهان شما تمرکز دارد و بر حرکت لب تأثیر نمی گذارد.

جوانسازی لب جوانسازی لب جوانسازی لب جوانسازی لب جوانسازی لب

۴-درم ابرِیژن از روش های جوانسازی لب

درم ابریژن یک روش درمانی ایمن و مؤثر برای کاهش ظاهر جای زخم آکنه ، خطوط ریز و چین و چروک است. همچنین باعث کاهش آسیب های پوستی و آفتاب ناشی از نور خورشید (لکه های خورشید) در اثر آفتاب می شود. درم ابریشن نسبتاً بدون درد است و اگرچه چندین لایه پوست را از بین می برد ، اما می تواند به عنوان یک روش روز در اتاق عمل با خرابی بسیار کمی انجام شود.

جوان سازی لب
جوان سازی لب

این فرایند به معنای واقعی کلمه «تمیز کردن» پوست با یک ابزار دورانی سریع و در حال چرخش پوستی است. عمق و درجه درمان بسته به نتایج مورد نظر و میزان تجدید محل مورد نیاز سفارشی می شود. در حالی که درم غشایی معمولاً روی صورت انجام می شود ، می توان در مناطق دیگر پوست بخصوص خشک یا آسیب دیده مانند قسمت پشت دست یا جوش زدایی نیز انجام داد.

۵-تزریق بوتاکس


تزریق بوتاکس اغلب برای جوانسازی و نرم شدن لب ها و اطراف آن توصیه می شود. ثابت شده است که تزریق بوتاکس ایمن ، مؤثر و ماندگار است. هنگامی که این درمانهای تزریقی محبوب توسط یک ارائه دهنده ماهر و واجد شرایط انجام می شود – و با مهارت و هنرمندی انجام می شود – نتایج می توانند کاملاً چشمگیر و سیار طبیعی به نظر برسند.

خطوط نگران کننده و چین و چروک های عمیق تقریباً بلافاصله صاف و نرم می شوند و چهره ای جوان تر و شاداب بایجاد میشود که ۴ تا ۶ ماه یا بیشتر طول می کشد. درمان های بعدی ممکن است اثرات تجمیعی را با نتایج طولانی مدت داشته باشد.

نمایش کلیه خدمات مطب

مشاوره: 09366858691