لیزر با الکساندرایت بایوس

لیزر با الکساندرایت بایوس

فهرست مطالب

لیزر با الکساندرایت بایوس ک روش مطمئن و کار آمد برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده از لیزر است،طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت ۷۷۵ نانومتر است که کمترین طول موج را در میان سایر دستگاه‌های لیزر موهای زائد دارد. تابش این لیزر بر روی پوست موجب جذب بالای ملانین در پوست می‌شود.

اگر از استقاده تیغ (سوختگی پوست)اپیلاسیون، اصلاح کردن و شیو کردن ، بند انداختن و راه‌های دیگر که باعث بین بردن موهای زائد شما می شود رضایت ندارید و به دنبال راهی بهتر و منطقی تر هستید و اگر به دنبال راه مطمئن هستید می توانید موهای زائد را ازبین ببرید.

لیزر
لیزر با الکساندرایت بایوس

میتوانید لیزر را انتخاب کنید و دستگاههای لیزر الکساندرایت بایوس به شما این امکان را می دهد بی درد و جای لکه شما به خواسته خودتان خیلی سریع برسید.
لیزر الکساندرایت بایوس میتواند به راحتی موهای زائد بدن را از بین ببرد همچنین این دستگاه لیزر بسیار سریع و بدون درد است و با استفاده و کمک این دستگاه لیزر موهای زائد شما به کل از بین خواهد رفت .

در لیزر الکساندرایت بایوس موهای زائد ابتدا موهای زیر پوستی از بین می‌رود و بعد از آن قسمتی هایی که با لیزرالکساندرایت بایوس شده است کاملا محو و ریخته می شود، پس از آن منافذ(افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آلودگی‌های محیطی و نور خورشید و برخی عوامل ژنتیکی باعث ایجاد آسیب‌های پوستی می‌شود که زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد) راه های پوست بسته می‌شوند و پوستی کاملا صاف و شاداب بدون موهای زائد خواهید دید.

لیزر
لیزر پوست

دستگاه لیزر الکساندرایت بایوس

لیزر الکساندرایت قابلیت‌های خاصی دارد. این امکان را به فرد می دهد که با تنظیم میزان انرژی لیزر و همینطور عرض پالس باعث می‌شود تا این لیزر، گزینه‌ای ایده‌آل و مناسبی برای انواع پوست های خشک و چرب و نرمال و…برای رفع انواع موهای زائد مانند موهای نازک، روشن، موهای ضخیم یا کرکی قابل استفاده می باشد ضمنا این دستگاه معمولا از گازی تشکیل شده است که پوست شما را موقع استفاده ازدستگاه خنک نگه می دارد.

طرز استفاده از لیزر الکساندرایت بایوس

نحوه و طرز استفاده از لیزر الکساندرایت بایوس به شکل می باشد که طول موج نور با انرژی بالا به ناحیه هدف تابانده می‏ شود و حرارت تولید می کند. در نتیجه لیزر الکساندرایت بایوس با فرآیند فوتوترمولیز(این روش از لیزر استفاده می کند.

در طول حرارت پوست، باعث تخریب کانونی از سلول ها می شود. در معرض قرارگرفتن پوست یک سوزن حرارت ایجاد می کند. قطر آسیب هایی می تواند از 0.1 تا 0.4 میلی متر قابل تغییر باشد و عمق آن باید 0.5 میلی متر باشد. چنین آسیب به اپیدرم باعث تحریک بازسازی بافت و سنتز کلاژن می شود.) کار می‏ کند.

با استفاده از یک اشعه نوری منطقه خاصی را حرارت می دهیم. این لیزر تنها ناحیه فولیکول موها ( فولیکول مو به عمق درم و گاهی اوقات حتی زیرپوست گسترش می یابد)را هدف و نشانه می‏ گیرد و به بافت پوست آسیبی نمی ‏رساند. پس از اینکه فولیکول ‏ها از ریشه بیرون می‏ آیند . به مرور زمان رشد آن‏ها کاهش می ‏یابد. لیزر الکس برای تمامی نواحی بدن مانند ساعد، بازو، زیربغل، بیکینی، صورت، ساق پا، ران و حتی زیر گردن استفاده می ‏شود. همچنین با دو طول موج متفاوت تایپ پوستی و رنگ موهای مختلف را پوشش می ‏دهد.

با لیزر الکساندرایت بایوس مشکلات پوستی شما قابل درمان هستند

  • درمان واریس (خفیف و شدید) .
  • رگ‌های عنکبوتی گروهی از رگ‌های ظریفی هستند که در نزدیکی سطح پوست قرار دارند و مانند تارهای عنکبوت یا شاخه‌های درخت هستند.
  • درمان لکه‌های ماه گرفتگی و خال های مادرزادی.
  • پاک کردن تتو(خالکوبی).
  • لک‏ هایی که روی دست و حتی صورت با افزایش سن بر روی پوست ظاهر می ‏شوند که شبیه خال معمولی می باشند..

مراقبت های بعد از لیزر الکسادرایت بایوس

  • لطفا حداقل ۲۴ ساعت پس از هر جلسه، ورزش خودداری نمائید.
  • پس از هر جلسه استحمام نداشته باشید.
  • از مواد آرایشی و میکاپی صورت مانند از کرم پودر و … استفاده ننمایید.
  • تا ۴۸ ساعت پس از انجام لیزر از ضد تعریق(مام و اسپری زیر بغل) استفاده نکنید.

نمایش کلیه خدمات مطب

مشاوره: 09366858691