دارو درماهیل

مزوتراپی با دارو درماهیل

فهرست مطالب

دارو درماهیل

امروزه راه های بسیار و همینطور شیوه های جدیدی برای درمان عارضه های پوستی در دنیا وجود دارد .کوکتل درمانی مواد مغذی و مقوی لازم پوست را که  شامل مواد معدنی ، آبرسان ها ، آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات بازسازی کننده پوست و ترکیبات تقویت رشد سلول های پوستی می باشد که آن را به پوست می رساند

کوکتل های درمانی بهترین محصول برای استفاده همزمان با میکرونیدلینگ ( یکی از جدیدترین روش‌های جوان‌سازی پوست است. در این روش غیرتهاجمی، به کمک سوزن‌های ریز، سوراخ‌های ریز و سطحی در پوست ایجاد می‌شود )هستند وکوکتل های درمانی زمانی که همراه با میکرونیدلینگ ها مورد استفاده قرار بگیرند جذب و تاثیر بیشتری نیز با خود به همراه دارند که عمل جوان سازی ، پاکسازی ، بازسازی پوست را انجام می دهند .

کوکتل
کوکتل درماهیل مدل روشن کننده و ضد لک حجم 5 میلی لیتر

مزوتراپی دارو درماهیل

 یکی از درمان‌های تزریقی با حداقل و کمترین تهاجم گفته می‌شود که کاربردهای بسیاری در علم پزشکی دارند. مثلاً مزوتراپی مو یکی از شایع ترین در تززیق مزو تراپی می باشد. یکی از موثرترین و پر کاربردترین در این روش شیوه ایی درمانی می باشد که باعث توقف و کاهش ریزش مو و تحریک در رویش و رشد موها می‌باشد در مزوتراپی، ترکیبی از مواد مختلف تقویتی به درون پوست تزریق می‌شود. این مواد شامل:

  • عصاره‌های گیاهی.
  • داروهای مختلف.
  • ویتامین‌ها.
  • آنزیم‌ها.
  • هورمون‌ها.

عوامل رشد و دیگر فاکتورهایی هستند که می‌توانند به درمان ریزش مو وحتی به افرادی که دچار طاسی می باشند کمک کند.

تمام افرادی که دچار ریزش مو زیاد می باشند و از تار مو های نازکی برخوردار می باشند و نیازمند به تقویت مو خود می باشند ،می توانند از خدمات مزوتراپی مو و داروی درماهیل استقاده کنند. افرادی که نسبت به درمان های هورمونی مانند ماینوکسیدیل( در ابتدا به عنوان داروی خوراکی برای کاهش فشار خون ساخته شد و بعد مشخص شد که این داروی وازودیلاتور عارضه‌ی جانبی جالبی دارد: رشد مو را بیشتر می‌کند. این دارو ابتدا در سال ١٩٨٨ در ایالات متحده آمریکا تحت نام روگین و در اروپا تحت عنوان نام تجاری رگین معرفی شد. این دارو به شکل لوسیون هم وجود دارد و حاوی ماینوکسیدیل است).

حساسیت دارند و یا وقت و حوصله‌ی کافی برای اینکار ندارند و وقت برای استفاده‌ی روزانه محلول ها را نمی گذارند از روش های جایگزینی مانند مزوتراپی برای مو، بهتر و سریعتر نتیجه با داروی درماهیل خواهند گرفت.

مزوتراپی صورت
مزوتراپی صورت

کوکتل درماهیل تقویت مو دارای تمام عناصر قوی زیر است

مزوتراپی با دارو درماهیل

مزایا

  • مزوتراپی برای موها سبب اصلاح و بازگردانی تعادل هورمونی در نواحی فولیکول مو ( واقع یکی از بخش های مهم پوست بدن انسان و حیوانات است که وظیفه آن ایجاد مو است که به مانند کیسه های لوله ای شکلی هستند که موها در آن ریشه دوانده و سپس به مرور بلندتر شده و سرانجام از پوست سر بیرون می زنند. رشد موها در چندین مرحله صورت می گیرد).
  • رساندن یه موقع مواد مغذی و مقوی به ریشه‌ی موها و گردش خون جریانی بهتری خواهد داشت.
  • مو ها نیز پیر می شوند و یکی از اثرات مهم مزوتراپی جوانسازی مو ها و ممانعت از پیرشدگی زودرس آن است.

معایب

مزوتراپی یکی از کم‌خطرترین ومیشه گفت یکی از بی خطرترین خدمات زیبایی می باشد. این کار بسیار تخصصی می باشد و زیر نظر متخصص اگر انجام نشود باعث

  • کبودی.
  • قرمزی.
  • خارش و حتی احساس درد در محل تزریق .
دارو
دارو درماهیل

تعداد جلسات ( مزوتراپی با دارو درماهیل)

فولیکول های مو نیاز مبرمی و قطعی به مواد مغذی و مقوی دارند و برای رویش مو  باید این نیاز را به طوردائم فراهم شود. ولی در نظر داشته باشیم ،اگر مشکل ریزش مو با یک دوره انجام مزوتراپی درمان نشود طبق نظر دکتر و متخصص نیاز به تکرار جلسات وجود دارد. معمولاً حداقل سالی یک یا دو بار انجام دوره های مزوتراپی شود و برای رشد بهتر مو با نظر دکتر و مخصص تجویز می شود.. فواصل انجام این درمان به وضعیت موی سر افراد مختلف، متفاوت خواهد بود و متخصصان متناسب با شرایط هر فرد، تعداد جلسات را تعیین و بررسی می کنند.

دارو درماهیل دارو درماهیل دارو درماهیل

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو

پس از تززیق دارو درماهیل مزوتراپی مو استحمام تا بیست و چهار ساعت ممنوع می باشد و نکته مهم این است در طول دوره‌ی داروی درماهیل مزوتراپی، به هیج عنوان از رنگ مو و مواد شیمیایی بر روی موها استفاده نکنید. لطفا بعد ازروزهای بعد از تزریق داروی درماهیل ،روزانه چند دقیقه محل تزریق را با سر انگشت های خود ماساژ دهید.

نمایش کلیه خدمات مطب

مشاوره: 09366858691